HipHop-EM 29/6-1/7, Graz, Österrike

image39
Okej. Jag visste att det skulle bli kul. Jag visste att vi skulle vara glada. Men jag visste inte att det skulle bli SÅ bra! Vi hade så roligt som man kan ha 100% av våran vakna tid. VERKLIGEN!! Det tror jag att alla som var med kan intyga också:) Och det värsta är att jag saknar det så mycket nu. Allting... landlaget, Stadthalle i Graz, våran fina by, till och med köttspadet med ungspannkaka i. Whiplash vet verkligen hur man har roligt. Jag ♥ er allihopa!
image51
Det hände så mycket hela tiden så jag kan inte berätta ens hälften. Men en snabb sammanfattning: buss i typ 2 dagar med massa skratt, grupp första dagen (Whiplash slutade på plats 17/47, slog 64% och är tvåa i Norden), par andra (Tove & Maja kom nästan vidare och slog typ hälften), och singel tredje dagen (och det var första gången någon dansade så att jag började gråta, helt otroligt... GO SWEDEN! du är grym Martha!) sen började vi åka hem igen.


Weeiii! Dansa, på EM, med Whiplash... Det kan inte bli så mycket bättre:D


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! :) Du kommer väl på onsdag + lördag? Puss!

2007-07-08 @ 14:53:17
URL: http://cicilia.blogg.se
Postat av: byla

wei vad kul det ser ut! men vi har saknat dig grisen..

2007-07-09 @ 15:00:40
Postat av: Emma

Skriver du inget nytt snart så hotar jag med att sluta läsa din blogg! Grrr

2007-07-18 @ 13:14:37
URL: http://cicilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0