10 dagar kvar

Träna, träna, träna... det är vad jag mestadels sysslar med nu för tiden. Snart åker vi tjejer! Det ska bli så himla kul:D Idag hade vi den bästa träningen på mycket mycket länge. Duktiga var vi. Och snart blir Whiplash helt komplett igen. Maja kommer från Kreta imorron och Lina från USA på tisdag.

Den här helgen har jag, tro det eller ej, dansat. Men jag har också hunnit med att jobba lite och leka med mina kompisar. Var hos Yllet i lördags och åt morotspaj och spelade öl-spelet, för min del med vatten, då jag betalade tillbaka lite till päronen och var fylletaxi :P

En mycket rolig sak hände idag. Jag kom på (ganska så alldeles försent som vanligt) att jag VERKLIGEN vill gå på Justin-konserten. Två dagar innan har väl biljetterna varit slut i en mindre evighet, men som tur är finns köp-och säljmarknad på internet. Så nu ikväll har jag köpt två biljetter för dubbla priset till min största idol:D Och jag känner verkligen att det är värt det! Jippie!! Jag ska gå på Justin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0