Dansfeber & sommar

Två dagar i rad har jag vaknat med panik, och em-dansen bara går om och om igen i huvudet... där måste vi böja på benen och den formationen måste bli bättre, det måste vara mycket större och 100 gånger tajtare...
Alltså, det börjar kännas att det närmar sig. Har dessutom en hel pardans att fixa till och göra om, på typ 3 dagar. Stressigt? Ja, en aning... Och nu har Lina åkt till USA:( Men det är bara att kämpa på. För jag vet att vi kan! 


                                                GO WHIPLASH!!

Annars har det varit en väldigt lugn helg, helt "ledig" från dans. Sommaren har ju kommit, eller är åtminstone här och hälsar på:D Det är så ljust! Precis som Emma sa så verkar det som att svenskar glömmer under vintern hur sommaren är och tvärtom. Men det var verkligen ljust i lördags, både när vi gick ut och när vi åkte hem. Vi var på cirkusoda på Kaka. Innan tittade vi på fotbollen. Det var nog den första match som verkligen roat mig. Det måste ju hända lite för tusan!  På dagen jobbade jag på teatercafé på Eskils Rent med Emma och Bella. De var duktiga (och då menar jag inte Emma och Bella, även om de sålde bullar på ett alldeles förträffligt sätt). Jag var dålig på att hänga med i handlingen. Sen tittade vi på Rinmans bal.

Idag har jag legat ute i solen. Och hela familjen cyklade till Slagstaglass och åt lunch;) Det kändes som att vara 10 år tillbaka i tiden. Alltså cykelutflykt med familjen. Hade sen inget att göra så vi åkte och tittade på Eskils bal också:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Äntligen har du skrivit! :D Inlägget var jättebra tycker jag! Jag har också uppdaterat, kolla in min blogg. Picknick i morgon? Pussis!

2007-06-03 @ 22:24:09
URL: http://cicilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0