Ingen vanlig tisdag :)

Det är verkligen skillnad på alla veckodagar. Idag t.ex trodde jag att det var en helt vanlig tisdag, men precis när vi skulle åka iväg till dansen påminde mammma mig om att det är nationaldagen imorgon och att alla är lediga. Plötsligt blev den här vanliga tisdagen en liten fredag och jag fick en helt annan känsla. Allting kändes genast mycket roligare:) Nu har jag ju i och för sig inte jobbat på över en vecka (vilket jag inte alls är stolt över), men det är ändå så stor skillnad. Fast den riktiga helgkänslan, som man bara får när man går i skolan, saknar jag verkligen. Därför ska det bli så kul att börja i höst igen. Jag längtar faktiskt. Fast jag är rädd att jag liksom glömt bort alla de jobbiga känslor som medkommer när man pluggar (och som även är de flesta).

image28
 En helt vanlig måndag kan också vara ganska bra!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0