Happy birthday to me!

image16  image17


Så har man varit 20 i snart ett helt dygn. Så annorlunda det känns! Inte. Det har i alla fall varit en väldigt bra födelsedag,  tre dagar lång:)

I fredags blev jag firad av tjocka släkten. Tumbo och Farmor var här. Det var kul! Speciellt när Johan drack en sprit-mask;) Vi hade det väldigt trevligt vid "barnbordet".



Igår var det tur för vännerna att fira mig. Jag fick massa fina presenter, och de flesta var även utsökt goda:D Jag ♥ min nya skateboard. Vi var hemma hos mig hela kvällen och sen åkte vi till stan. Exakt när jag blev 20 befann jag mig på tågstationen. Dansade på Raw tills musiken gick sönder.
 
 

Idag, den riktiga födelsedagen, firade familjen mig. Dagen kan sammanfattas enligt följande: paket, dans i 2h, liggga ute i solen, skejta på vägen, hamburgare, tårta (den 3:e) och Vänner. Det har varit en mycket festlig helg:)


Kommentarer
Postat av: dilo

hejj bli medlem på http://gratisgen.se/?ref=73202
Där kan du få gratis saker som 500kr på MQ eller digital kamera. Det finns jätte många saker som man kan välja mellan. Bli medlem du me
Kram
Dilo
Sp: spanna in min sida www.dilo.blogg.se

2007-05-20 @ 22:42:31
URL: http://www.dilo.blogg.se
Postat av: Anonym

tack för i lördags toffsan;) såg ditt sms, är hemma hos pappa nu fixar när jag kommer hem igen! kram

2007-05-21 @ 22:54:59
URL: http://fibbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0