Helg nummer ett

Så har den första helgen i mitt nya blogg-liv gått. Snart i alla fall. Igår var jag på en lång önskningstur på stan, alltså tittade ut vad jag önskar mig så att mamma "kanske köper det senare" ;-) På kvällen var det Schlager-födelsedags-förfest hos Amanda med efterföljande utgång till Raw. Kul! Och nästa helg är det min tur att ha födelsedag:-)

Idag har jag mest ägnat mig åt att dansa. Sakta men säkert kommer vi framåt med EM-dansen. Jobbigt var det i alla fall. Sitter här nu och hoppas att det bli grilllat till kvällsmat (kunde ju i och för sig laga själv och se till så det blir det men tyvärr så MÅSTE jag se OC om några minuter).

see you

Kommentarer
Postat av: Emma Cicilia

Hej Grisen! Kul att läsa din blogg! :) Jag ska skriva snart! Mizz u! Pussis från Emma

2007-05-13 @ 20:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0