Regn

Gud vad det regnar! Oavbrutet hela dagen. Fast det passar ganska bra med regn idag, för det har ändå varit så tråkigt och grått. Och då är det ju onödigt och slösa med det fina vädret. Tråkigheterna beror på att jag jobbat som vaktmästare. För sista gången hoppas jag. Jag hatar det jobbet! Men snart ska jag leka med Emma och Bella, och att träffa sina bästa vänner gör ju dagen lite ljusare:)

I helgen tränade jag med Whiplash. Och vad hände sen... jo, jag köpte min alldeles egna vinflaska! Helt själv. Coolt;) Igår hade PP våravslutning. I showcasegruppen dansade vi till operalåt/indisk musik i vita masker. Vilken härlig blandning! Så körde vi våran gamla Whiplash-dans, kanske för sista gången:( Det gick i alla fall ganska bra på båda danserna. Åt sen middag hos Johans familj på kvällen.

puss puss

Kommentarer
Postat av: Ylvaaa

Hejj lilla snoris! skrev pa ett langt mejl till dej och emma men de fyunkar inte... typiskt. Saknar er dar hemma!! Vilka fina bilder du har. Puss!

2007-05-29 @ 19:26:25
Postat av: Emma

Hej fisgris! Uppdatera någon gång då! :P

2007-06-01 @ 12:36:48
URL: http://cicilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0