Orka göra ingenting

Mot min förvåning börjar den ta slut. Den här kvällen som jag inte trodde att jag skulle kunna genomlida. Jag är otroligt rastlös för tillfället och har ingenting att göra. Jag behöver göra någonting roligt. Jag vill att alla mina kompisar ska vara här, nu! Men nej, inte en enda. Åååå vad tråkigt! Vad ska jag göra!? Det hade antagligen känts lite bättre om jag i alla fall fått göra vad jag ville under dagen, denna "lediga" dag. Men inte det heller. Vackra människor på film är vad jag sysselsatt mig med ikväll. Det får väl duga.

ps. Idag hade jag min livs första tenta. Även den orkade jag genomföra.


Kommentarer
Postat av: Emily

Men jag finns ju här! Vi MÅSTE hitta på något någon dag!! Det här är ju förfärligt, vi sitter båda två o gör ingenting men ändå är vi inte med varandra.. Hm. Vi hörs gullet! Puss

2007-11-14 @ 11:12:50
URL: http://emilyjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0