Toppbetyg

Så har ännu en helg gått. En helg som blev precis så som jag hoppats på, näst intill helt perfekt med rätt innehåll i precis lagom mängder.

I fredags var det Whiplash som gällde och vi blev fotade, kolla in här! Efter det pannkakor i massor. Kvällen slutade med "förfest" och jag var så onaturligt glad som man utan någon speciell anledning bara blir ibland. Vad vet jag, men kanske var det snön som gjorde det:D

Lördagen var en riktigt skön slappardag. Jättetrött men lika glad för det. Det var alldeles för länge sen sist men igår fick jag äntligen åka till Tumbo och träffa HELA släkten. Två familjer (dvs. 20 pratglada människor) i ett inte allt för stort kök samtidigt. Det är så det ska vara!

Och så idag då. En äkta söndag utan minsta lilla krav. Jag och Maja bakad i några timmar. Finfina bullar och lite annat.

Sammanfattningsvis, den här helgen har varit både rolig, avslappnad och kravlös. En sån helg som man behöver då och då för att samla sina krafter. Jag ger den en femma av fem möjliga.

image92
Mmmm...


Kommentarer
Postat av: Emily

Men Gud, vad coola ni är! Asgrymma bilder ju.. Och dom där bullarna hade man ju inte tackat nej till direkt.. =)

2007-11-05 @ 21:52:45
URL: http://emilyjonsson.blogg.se
Postat av: Emma

Mums med bullar! :D Wanna see u soon! Puss

2007-11-06 @ 21:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0