Lyxigt

Jag känner mig bortskämd. Med att få träffa mina bästisar. Det ska väl egentligen vara en självklarhet, en rättighet. Men så har det inte varit på sistone (och kommer heller inte bli den snaraste framtiden är jag rädd). Är det inte dans så är det plugg som hindrar, och dessutom är det en aning omständigt att träffas när det är tiotals mil emelllan. Men den här helgen var jag i alla fall lycklig och fick träffa nästan hela tjejligan. 

Först  fika på Kaka med Emma, Ylva, Bella, Emily och Karro. Och kladdkaka mé glass så klart. På gymnasiet en vardaglig händelse; nu värsta lyxen. Efter detta utomordentligt trevliga skvallrande, diskuterande av framtid och skrattande var det dags för tacobuffé för att fira Bellas 20 år. Sen utgång.

Och inte nog med detta... Redan nästa helg ska Grisen och Fisen på besök hos Prinsessan i Uppsala. Jippie! Det är skamligt att vi inte får träffas oftare.
För jag älskar det!

image88 image89
Barcelona:D Saknar det!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi o jag älskar dig! :)

2007-10-15 @ 18:58:45
URL: http://cicilia.blogg.se
Postat av: ylva

Tove!! den där bilden kan du ju inte lägga ut. jaja låt gå. kul att åka till uppis! :D

2007-10-15 @ 19:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0