All by myself

Jaha. Det är alltså så här det är att ha ett eget hushålle! Hela 10 timmar har jag snart bott ensam. Om man räknar från det att Yllet tog sitt pick och pack och flyttade in i sitt eget rum alltså. Nu ska jag klara mig alldeles själv då är det alltså tänkt. Är i alla fall glad att man ska nollas en vecka till. Det finns liksom inte så mycket fri tid att ägna sig åt att känna sig ensam. Och så hoppas jag det förblir resten av mina 5 (?) år här i den nya staden. Det blir det nog...

Nej, nu ska Tove-reccen gå och sova! God natt alla!

Kommentarer
Postat av: ellen

och ingen tant berg som kan hissa upp pannkakor har du heller! men jag tycker nog att du kan pallra dej hem och hälsa på i helgen...

2008-09-01 @ 12:43:58
Postat av: Matilda

2008-09-02 @ 13:08:02
URL: http://jonas
Postat av: Matilda

Hallå!



Tänka sig att jag hittat mig hit! Vilken trevlig och bra blogg du har! :-) Var verkligen inte igår man såg dig inte...



Hoppas allt är väl med dig trots den påsmygande kylan! Verkar kul med studentliv iallafall! Blev lite nyfiken på vad du pluggar och vilken främmande stad du skriver om? :-)



Kramar från Matilda!



PS. Ursäkta för den föregående kommentaren, det är bara jag som inte är så haj på detta...

2008-09-02 @ 13:15:17
URL: http://jonasochmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0