Korvens tid är kommen

Enda sen jag flyttade in i Augusti har det legat ett paket korv längst in i min frys. Korv, tänkte jag, det är riktig student-föda. Det behöver jag! Men inte har jag velat äta den där korven när det finns så mycket annat gott...

Idag gick jag och grävde fram det där isiga lilla paketet. Tenta-period sägar jag bara! Det är det de snackar om när de säger att studenter äter nudlar och korv.

Tenta-period: idag stekte jag korv för 5 dagar framåt och igår åt jag gröt till frukost, lunch och middag (finns även det i praktisk korv-form). Hoppas man står ut. Det går nog, om man väger upp med glögg:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, korv, blä..

2008-12-08 @ 21:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0