I like to...

Inte tänker jag ha dåligt samvete inte! Det skulle varken få mig att må bättre, eller att kunna grundläggande kemi bättre. Jag ska bara vara glad över helgen, som har varit mycket bättre än entalpiförändringar och orbitaler.



Så här i december är det alldeles utomordentligt bra, att ha två alldeles speciella personer hos sig, som har alldeles samma intressen som en själv, inte minst den här tiden på året! (oj... nu börjar jag tvivla på om det verkligen finns ett ord som heter alldeles, det låter ju dunderkorkat) Hur som helst.... Vad har då Goaty, Wheely och Corny haft för sig?



Dansat i pepparkaksdeg?
Varit fejk-studenter?
Tittat på samma film tre gånger?
Ätit chokladbollar i mängder?
Skapat sin egen sangria?
Besökt ca 40 studenters hem inom loppet av en halvtimme?
Dansat med a guy named Max?
Tänt det andra ljuset?
Legat i en flygande säng och tittat på stjärnfall och snöfall?

O ja! Om vi har! Och så julat så in i hellskotta förstås=)


Kommentarer
Postat av: wheely

ÅÅH MYYYYYS! <3

2008-12-09 @ 14:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0