Jobb=jobbigt

Ursäktar min frånvaro. Orsaken till denna avvikelse i mitt blogg-skrivande kan jag helt och ärligt skylla på mitt nya jobb. Nåväl, i själva verket är det väl mig själv jag ska skylla på, då det är jag som är så ovan med att jobba så att jag blir totalt slut efter en normal 8-timmars arbetsdag.

Vad jag har sysslat med den senaste tiden är att jobba, komma hemma och lägga mig på soffan (har inte ens orkat kolla min mail), äta, eventuellt träna (med darriga ben) och SOVA. I helgen ville jag inte ens göra något. Men som tur är har jag redan börjat vänja mig och under 1,5 vecka blivit himla mycket bättre på att sälja hamburgare. Om jag får säga det själv. Så nu kan mitt pausande "nöjesliv" börja igen!

Medans jag varit upptagen av allt det här har faktiskt stora saker skett. Whiplash har fått ett nytt tillskott, nämligen Ammi. Yllet har flyttat till huvudstaden för att plugga matte. Mamma har fyllt år och det firade vi med ny-premiär av Ming Palace. Att se fram emot har jag: tävlingen på lördag + leka med min grupp (förhoppningsvis) och besök i Stockholm (om Prinsessan kom också skulle det vara absolut toppen).

image118
Jag skyller i alla fall på det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0