Sommaren är kort har jag hört

Attans. Det lär bli körigt att hinna allting är jag rädd. En hel del är det minnsann. Så håll i er:

Jag vill åka cykel och long board så håret yr, kanot och karuseller tills jag nästan spyr. Innan det blir höst hinna fara till både norr, söder, väst och öst.

Jag vill leka med kissar & festprissar, kompisar, ja varenda kotte jag känner, från Uppsala, Stockholm, Eskilstuna. Alla vänner, kusiner, Lisebergskaniner...

Jag vill glassa, grilla, gunga, glajda (nej, jag menar glida!) omkring och se sommarfolket fira.

Jag vill festa, parta, kalasa och dansa mig galen. I sommaren, på scenen, ta kol på benen. Verkligen! Och hoppa springa, studsa och strosa. Mysa. Och gosa.

Jag vill hänga i parker, städer, på bryggor & stränder, kanske t.o.m i andra länder. Och inte minst i hängmattor med en god bok och en skön kopp te.

Jag vill lapa sol, bada, dyka och simma tills allting snurrar i en härlig dimma. I ♥ sommarsnurr!

Vart börjar man??

Kommentarer
Postat av: ellen

jag blir uppfylld!

2008-06-30 @ 20:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0