Jamen strunta i allt då!

Sluta dröm om det ljuva livet,
vi kommer aldrig vara med om det
och be aldrig mer om ursäkt, för sakerna du aldrig gjorde
men det äter upp dig när du ligger i din säng,
åh, gud det gör så ont att något så nära kan vara så långt bort


Jag vet att det bara är fantasier
och nu är hon i mig, och kommer alltid vara
och jag vet att allt är falskt och bedrägeri
men det struntar jag i, för vi dansar och du har så mjuka läppar

När det underbara ljudet av Håkan strömmar ut ur högtalarna och in i en blir man full. Då känns allt okej.
Om man bara hade varit nöjd...


Kommentarer
Postat av: Urban

Ta en skön kopp te och läs en god bok, så känns allt bättre. Inte great kanske, men lagom bra:D Och så tycer jag at du ska komma hem snart!! Varför inte nästa helg;)

2009-02-22 @ 11:49:12
URL: http://ellenlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0