"Ur ställning"

Har aldrig kunnat förklara den där extrema känslan som fyller en så explosivt så man tror att man ska sprängas i tusen bitar. En relativt sällsynt, men väl så behaglig, känsla som kan infinnas lite varstans (inte sällan på ett eller annat dansgolv). Inte förrän jag såg på Hjärnstorm (ett för övrigt sjukt intressant program) har jag kunnat sätta ord på detta fenomen.

Symptomen är ju klockrena! Man:
- känner extrem lycka
- släpper alla hämningar
- tappar uppfattningen om tid och rum
- befinner sig totalt i nuet

Ordet är: Extas! Där skulle man spendera lite mer tid!

Kommentarer
Postat av: Eva

Spendera lite mer tid i sänghalmen så får du uppleva extas i stora doser ;)

2009-02-03 @ 21:21:33
URL: http://tookfrans.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!!

Jag ville kommentera "trädmusik" inlägget men det gick inte!Jag hörde lite trädmusik imorse när jag vaknade. Det är ju helt underbart:D ha det fint kusinen, kram!

2009-02-09 @ 11:37:22
URL: http://annaberton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0