Yes, I'm okey!!

Åååååå!! Vet ni vad jag äälskar? JAG vet! =)
Om jag någonsin blir deperimerad (på riktigt) snälla tvinga in mig i ett mörkt rum fullt med peppade människor och dra på musiken för fullt. Om inte det hjälper, då vete fan...

Imorse när jag vaknade kunde jag inte komma på en enda anledning till att gå upp och leva dagen. När jag kom hem ikväll var jag tvungen att slänga mig i en snödriva! För full (av livets bästa drog) för att kunna stå. Tittade upp och fick se två japan-män stå och titta ner på mig. "Sorry, are you okey?"

Hjärtslagen skenar, svetten rinner och det går kalla rysningar på hela kroppen, fullständigt och totalt inställd på en och samma sak... Do the D.A.N.C.E!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Låter häärligt!

2009-02-23 @ 22:02:48
Postat av: Maja

Greeejt! Det måtte ha varit en epedmi som gått..

Glad fettisdag, vetuvad, jag ska käka pannkaka till frulle idag (efter jag har sovit lite;)

2009-02-24 @ 00:47:12
Postat av: Anna

Jag skulle oxå vilja gå på maskinen..

Det låter bra att du är tillbaka Tove;)

2009-02-24 @ 09:25:44
URL: http://annaberton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0