Det kommer dagar...

... då man bara vill vara sju igen och stå i ett vardagsrum och mima till Carola. Då man får för sig att man vill vara ett litet barn. För att livet var så lätt då.

Sen kommer man på att: trams! Man vill ju inte alls vara liten och osmart och beroende och missa allt som man inte FÅR göra. För att man är för liten. Barn har det nog inte så himla kul ändå. De kan nog i och för sig inte ha lika jobbigt, men inte heller i närheten lika roligt, som stora människor kan!

Aldrig att jag skulle vilja gå tillbaka till att inte få: vara ute precis hur länge jag vill, inte få gå på stan själv, inte få åka på alla underbara resor, inte få festa... ja, det finns mycket mer jag får göra nu. Allt i princip. Och jag vill göra allt!


Att få bestämma själv när man vill vara barnslig och leka och skita i allt, det är väl toppen!? =)


Kommentarer
Postat av: Eva

Av någon konstig anledning tycker din blogg att jag inte får kommentera inlägget med drinken :) Page not found liksom..



Men jag håller med dig ovan.. Det är nu vi lever! Och ikväll leker jag bartender och fixar drinken åt dig babe! <3

2009-01-31 @ 11:47:35
URL: http://tookfrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0