Jag och tuppen, del 2

Nej inte har jag varit på topp idag direkt...
Första tecknet: Jag tittar ner på mina anteckningar och läser att "det finns ca 130 enzymer som lagar DNA-skador i människo-sällen". Problem med stavningen. ¨
Andra tecknet: "Vad slapp jag är i händerna" beklagar jag mig för Eva på lunchen när jag febrilt försöker skära min mat. Orsak: jag sitter och skär med kniven upp och ner (alltså inte bara fel sida, utan fel ände!). Problem med motoriken (samt uppmärksamheten).
Tredje tecknet: De 2 sista timmarna av ekologin var fullkomligt omöjliga att hänga med på! Med en fnitter-Lisa brevid sig och alldeles för mycket bubbel-skratt som måste ut, slutade det så flamsigt att jag inte vågade titta på föreläsaren. Fy skäms olydiga ungar! Problem med koncentrationen.


Kommentarer
Postat av: Eva

Haha, babe, jag gillar den med gaffeln mest! ;)

2009-01-24 @ 00:48:07
URL: http://tookfrans.blogg.se/
Postat av: Eva

... fast jag menade förstås kniven. Och nej, jag är inte full, bara rätt trött och virrig jag med!

2009-01-24 @ 00:48:32
URL: http://tookfrans.blogg.se/
Postat av: Lisa

skrattar skrattar skrattar! ooo...vilken dag!

2009-01-25 @ 11:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0