En helt ny värld



Efter det här jullovet tror jag inte att jag längre har rätten att säga att jag aldrig ser på film. Räknade snabbt och kom fram till att vi kollat minst 20 filmer de här tre veckorna. 20 filmer!! Det känns lite som att ha upptäckt en ny värld. Åtminstone lärt sig uppskatta världen.

Jag har heller inte det minsta rätt att vara trött. Mer utvilad än så här kan nog ingen människa bli. MItt lov har i princip gått till att ha sovmorgon, äta, gå promenad, fika och... se på film. Ganska så nice:)

Men nu måste jag erkänna att en vecka i Åre kommer ganska lägligt. Har just fått nog av lugnet. För Åre kommer bli allt annat än lugnt! Det tar jag för givet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0