Varför får jag inte på mig mina blåjeans?

Därför att de är för små dumbom! Har alltid varit, kommer alltid vara. Dax att inse fakta. Jeansen är döda! För mig är de döda. För tydligen ska det visst vara farligt för livmodern med brallor som måste påtagas i liggande ställning. Så nu är det slut på svettiga brottningsmatcher mellan oss i sängen och good bye till jeansen. Alldeles för kort tid fick vi tillsammans. Jag kommer sörja dem.

Kanske finns nån lycklig lillasyster som kan ta över vårdnaden.

Kommentarer
Postat av: Mozmaja

Tuppenja:D

2009-01-28 @ 21:30:10
Postat av: Eva

Bra, kära du, att du tagit ditt förnuft till fånga och tar hänsyn till dina kommande barns första hem!

2009-01-29 @ 08:01:00
URL: http://tookfrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0