Pirr i magen

Att vara nervös är ingen vidare behaglig känsla. Fast jag har fått för mig att den är väldigt bra och nyttig att ha då och då. För man måste våga trotsa sig själv med sånt som kanske skrämmer en för att komma nån vart. Fast nu går jag omkring och är nervös över jag-vet-inte-vad. Och det kan ju tyckas var lite slöseri med tid. Men orsaken visar sig väl förr eller senare. Om inte annat så när klumpen i magen försvinner i alla fall.

Jag tror för övrigt stenhårt på att mat, sömn och motion är den bästa boten mot det mesta. Det och lite sol, frisk luft och kärlek. Effektiv lindring mot både förkylning, fammlation och hjärnspöken!


Liiite av nervöset är nog resfeber=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0