Shoppinghysteri


När man tänker efter är det kanske inte så konstigt ändå... att en kollektiv depp-och-ångest-period följs av en kollektiv hets-shopping-period. Köpa köpa köpa! Folk kan plötsligt inte hålla sig borta från stan!

Idag tog jag helledigt och har glidit omkring på stan med min oliv-kusin:) Har betett mig som en usel fattig student! Jeans-leggings, randig T-shirt, örhängen, strumpbyxor, en fickspegel med glassar på (som verkligen skrek KÖP MIG!) och två fika... ja, och detta var bara idag.

Fast för att citera Tabita: tjejerna måste ju också götta och unna sig ibland;) Fast nu får det nog råda köpstopp ett tag igen. Måste spara lite kosing, för om exakt en månad ska jag till Barca<3

Kommentarer
Postat av: Eva

Aaaah, Tove det kryper i fingrarna på mig!! Idag var jag tvungen att åka ner till Väst och köpa bananer och keso, bara för att få handla lite. Vill bara köpa köpa köpa!



Men nog känns det bra, att man är på väg ut ur depperioden. Snart är våren här, och om en månad är vi utomlands!



<3

2009-03-04 @ 21:07:13
URL: http://tookfrans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mwoahaha! Jag har också shoppat idag :D

Vill också ha ha ha! jeans-leggings...avis...

pusstuss

2009-03-04 @ 21:40:06
Postat av: Emma

Du gör en shoppingansvarig glad :)

2009-03-04 @ 22:19:22
Postat av: maja

..och jag är så glaaad för det, mjauuu!

2009-03-05 @ 19:34:08
URL: http://majalindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0