Utmaning antagen!

Lilla Eva-peva utmanade igår mig:
Gå in i den tredje bildmappen du har på din dator (välj tredje igen om du har "undermappar") och välj där den elfte bilden - lägg sen in den i bloggen och skriv en kommentar!

Nu var det så olyckligt att den tredje mappen i min dator var så fattig att den inte ens innehöll 11 bilder. Men man gör väl det bästa av situationen. Det här är en närliggande "elva":


Vad ni ser här är en 19-årig tjej vid namn Tove som (efter en dunder-picknick samt hets av s.k kompisar;)) just förtärt 1/2 kladdkaka på den rekordartade tiden 3 min! Vad får man för det då? Jo! Man får 100 kr (och en fortsatt dag i illamåendets tecken) :P

Kommentarer
Postat av: Ylva

Det var väl gott till en början iaf ;)

2009-03-10 @ 21:28:43
Postat av: Anonym

Ylva o jag är som Crabbe and Goyle

2009-03-10 @ 22:27:58
Postat av: Eva

Haha, babe, det var en riktigt bra bild tycker jag! :)

2009-03-11 @ 17:08:25
URL: http://tookfrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0