Back to school

Se där! Jag som aldrig skulle plugga på mdh. Nu är jag där ändå (dock bara detta halvår). I 3 dagar har jag varit student nu igen. Det känns mycket bra. Kanske mest själva känslan av att ha en skola som man måste gå till, och plugg man måste göra när man kommer hem. Det känns så rätt, för jag är ju verkligen en student och inget annat. Fast jag har börjat fundera på varför jag bestämde mig för att läsa just engelska. Det är ju trot allt mitt "hat-ämne" och det som jag är sämst i. Det var ju inte särskilt snällt mot mig själv när jag sökte kursen. Men jag antar att det är "bra", och dessutom verkar det kul (bara jag får koll på alla tusen saker runt omkring högskolan).

Idag har det varit 50-årsfest för Pappa. Släkt och vänner på altanen hela dagen. Roligt:) Förutom att äta och leka kurragömma med Vilma och Anton har jag suttit med de vuxna och pratat/lyssnat. Det är alltid kul. Särskilt när de blir lite halv-fulla, hehe... Jag tycker om att umgås med mina släktingar och Mammas och Pappas kompisar, så nu ska jag gå ut till dem igen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! :) Alltid lika kul när du skriver! :D

2007-08-26 @ 21:17:23
URL: http://cicilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0