Fullt ös medvetslös!!

Med träning hela veckan till dans-showen, premiär för "Barcelona -the movie" och mental förberedelse inför skolstarten nästa vecka. Puh...

I Fredags var det dags för Grappa igen med tjejerna. Efteråt mc-glass vilket börjar bli tradition. Typiskt bara att jag kommit in i en tråkig period när jag inte njuter  av någonting (ätbart alltså) :( Men trots det blev det en kul kväll tack vare trevligt sällskap och Annikas bedrift att få i sig 2 pizzor. Den tjejen vet hur man äter!


Igår var jag med Whiplash hela dagen. Vi tränade, åt och dansade salsa med let´s movare. Okej, vi skrattade lite också. Klockan 7 var det dags för uppvisning. Vi var nervösa för att det inte skulle komma någon publik. Helt i onödan. Framför ett ganska så fullproppat strömsholmen gick vi upp på scenen. I nästan 10 (alldeles för snabba) minuter fick jag njuta. Av det bästa jag vet. Och ruset, kicken, efteråt, den är det inte mycket som slår. Ett härligt tillsånd. Och mycket intensivt :) 
På kvällen hamnade vi på något vis på Corner. Corner ger lätt ångest. Särskilt när det är å-fest. Det var kul förr. Inte lika kul nu. Och alla som säger att det beror på ålder har fel! Mycket bättre var det i alla fall i Bellas mysiga rum med kladdkaka och grädde tillsammans med världens bästa kompisar.
  
Idag hade jag och Yllet en lång arbetsdag. Vi är numera ica-poliser. Vårat uppdrag är att kontrollera leg-kontroller på ett antal ica-butiker i Mälardalen. Vi kom fram till följande:
- Det finns många små hålor i Södermanland.
- Det krävs lika mycket av kartläsaren som av bilföraren.
- Kassörer vill se leg när man köper cigaretter. Med folköl däremot är det inte så noga. 
Grattis till Marifred och Strängnäs som klarade sig! Övriga butiker blev underkända. Imorron väntar ännu en dag men bilåkande och ölköpande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0