My love, Justin Timberlake <3

                                     image31
Sex, sju meter. Det är inte någon speciellt lång sträcka. Typ så långt som det  var mellan mig och Justin! Ibland känner man vad man är tvungen att göra. Det gjorde jag när  jag kom på att jag var tvungen att se Justin. Hade jag inte fixat biljetter hade jag ångrat mig i resten av livet. Jag kan inte tänka mig en annan konsert jag hellre skulle se. För det var så KUL! Ett fullsatt Globen. Jag och Maja stog längst fram, eller okej, en människa framför + "vip-baren".  I vilket fall som helst så var det nära. När han kom som närmast fick man verkligen rysningar. Och ni som tycker att Justin är snygg... wow, jag säger bara att man ska se honom på riktigt! Den killen kan verkligen allt:) Sjunga, spela och dansa. Det var alldeles underbart när han dansade! Hans dansare var för övrigt ganska okej dom med;) Jag kan inte säga vilken låt som var bäst, fast "My love" är ju så bra, och "Lovestoned", och "Sexyback", och "Cry me a river", och "What goes around", och "(Another song) all over again" var jättebra... nej, jag kan inte säga. Men jag kan säga en annan sak, att om jag var kär i Justin förut så är det ingenting mot vad jag är nu <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0