HipHop VM 2007 Bremen

image74

Jag vill inte vara hemma! Jag vill dansa och få den bästa kicken som finns. Jag vill sitta på arenan och titta på världens bästa dansare. Jag vill leka på tågstationen i Bremen. Jag vill sitta och skratta på hotellet. Jag vill vara kvar på VM!!! Allting är så kul och det finns ingenting som är jobbigt eller tråkigt.



Hur gick det då för Whiplash? svar: Vi gick vidare till kvartsfinal. Ville självklart dansa ännu mer men var jättenöjda eftersom vi dansade det bästa vi någonsin gjort! Men tänk at få stå på prispallen... precis som Martha. Det var nog det bästa av allt. En världmästare i HipHop. Svenska nationalsången. Och skriiik. :D Grattis Martha!

image87
<3

Kommentarer
Postat av: Emily

Ohh.. jag vill också ha en sån fin overall =)

2007-10-08 @ 21:25:06
URL: http://emilyjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0