Efter regn kommer solsken

En hel vecka har jag legat med feber och famlation. Jag hatar verkligen att vara sjuk!! En hel ledig helg gick åt när jag egentligen bara ville springa, dansa och hoppa. Slöseri! Men vet ni vad jag faktiskt tänkte när jag låg där med feberfrossa och det var såå synd om mig? Jag tänkte att: tur att jag inte bor i ett krigsdrabbat land när jag är sjuk. Eller har hunnit flytta hemifrån än. Och så blev jag lite glad för att jag har det så bra ändå. Positivt tänkande!

Den senaste helgen var jag i och för sig också ledig. Då fick jag dansa (det är så roooligt) på Sofias fest. Vill tacka henne för en toppen-fest som bara hade ett fel; att den var för kort. Och jag fick hoppa (hopprep). Vilka blickar man får när man leker på gatan med sina systrar på våren. Blickar och miner (mest glada). Folk verkar inte så vana med sånt. Kul var det i alla fall.

Jag har det faktiskt ganska lyxigt. Först har jag världens bästa kompisar. Och världens bästa "danskompisar" (även om ni också är världens bästa riktiga kompisar). Och inte nog med det. Jag har även världensa bästa systrar som också är mina kompisar. Och nu tycker jag att den där systern kan ta och pallra sig hem på riktigt. Och då inte främst för att hennes lilla bananfluga till samvete börjar irritera mig...nej, utan för att jag saknar henne.

image137
Hit SKA vi!

Kommentarer
Postat av: Julia

NAW TOVE! Vet att man alltid säger danskompisar, men det är ju bara för att resten ska veta vilka man menar, ni är VEEERKLIGEN riktiga verkliga kompisar! :D Mmmh!

2008-04-08 @ 20:52:27
Postat av: Maxime

Ni ar min BASTA VANNER! Jag alskar er och jag saknar er :(

2008-04-08 @ 22:08:25
Postat av: Sofia

Tack för att du kom och förgyllde festen tove. det var bland annat du som gjorde den så perfekt. jag är glad att jag har dig, allra bästaste tove!

2008-04-16 @ 22:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0