Prima Ballerina

Man ska försöka att njuta av de små sakerna i vardagen. image138
Smaken av hett kaffe mot tungan och känslan av den krämigaste nogaten. Måste erkänna att jag är ganska duktig på sådant. Att njuta alltså. Och så ska man uppskatta små konstigheter som gör vardagen lite roligare, lite intressantare. Idag fick jag en Ballerina där den ljusa översta delen var uppochner-vänd. Åååå! utbrast jag, och visst var det inget super-märkvärdigt med det, men hur som helst så gjorde det mig glad.

Balleina-reklamen på TV är för övrigt en av mina favoriter. De lyckas få mig njuta bara genom att visa andra människor som käkar kakor. Lurigt folk, de där reklamarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0