080808

Om man är lättlurad och tror på små meningslösa tecken skulle man säkert vara övertygad om att en dag (bara för att dagens datum i fråga råkade bestå av endast nollor och åttor) skulle vara speciell. En dag då oväntade och spännande saker skedde. Behöver jag säga vem som är en sån här lättlurad person? Eeeh, nej! Skulle inte tro det...

Föreställningen om den 8/8 var alltså att den skulle bli hur rolig och lyckad som helst. En riktig toppendag helt enkelt! Men när det började bli kväll insåg jag besviken att det istället skulle bli den tråkigaste och mest usla dag på länge. Ville dock ändå inte riktigt erkänna hur fel jag haft...

Så då gjorde jag det inte! Utan killevipp, så satt jag på tåget till Stockholm. Och tillsammans med några kompisar, några tusen andra glada människor och en hummer vid namn Henning så blev det trots allt en riktigt bra kväll:)

Så kanske ändå...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0