Sleepover

Alltid lika roligt att träffa sitt favorit-ylle och sin favvo-prinsessa! I helgen hälsade jag på hemma hos Ylva i Stockholm. Det var perfekt att bara ta det lugnt med pizza, schlager och godis. Det gäller ju att vila upp sig på helgen när man har chansen. Jag kände såklart att jag också vill flytta till Stockholm och plugga (bara för att jag är så otroligt lätt-påverkad). Men jag måste erkänna att det även kändes väldigt skönt att få vara hel-ledig när man väl är ledig, när man som jag jobbar istället. Men i höst så blir det plugg i alla fall. Någonstans.

image126image124
image125







Tänk vad man kan roa sig med en lördagkväll;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det var jättekul! :D Fina bilder! O då syftar jag mest på Måns ;) Hihi miss u bästis! Puss!

2008-02-18 @ 19:52:04
URL: http://cicilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0