Drömmare

Jag undrar om man egentligen har någon egen vilja när man drömmer. Bestämmer man själv? För ibland verkar det onekligen som det. Såna drömmar vill man inte vara utan! Fast å andra sidan verkar det andra gånger dunder-korkat att man självmant skulle gått med på att drömma det man drömt. Och händer det som händer, eller är allt bara på låtsas? För i så fall är det konstigt att man verkligen känner riktiga känslor när man drömmer. Skulle känslorna inte vara äkta fast de till och med kan finnas kvar i det vakna, "riktiga" livet? Det verkar inte logiskt. Och så en fråga till; kan man lita på en känsla från en dröm som man inte är riktigt säker på på riktigt? Hmm, klurigt...

image113
Verklighet eller inte?

Kommentarer
Postat av: Emma

Lustigt! Just i natt drömde jag en jättehärlig dröm! Fast sen vaknade jag o drömmen var borta :( Det ska bli kul nästa helg! :) Miss u grisi! Ha det så kul på jobbet! Puss!

2008-01-13 @ 17:34:52
Postat av: Ylva

nöff! mm konstigt det där med drömmar. haft lite konstiga såna på sistone. just nu tänker jag lite på på lördag... det ska bli så gott!

2008-01-13 @ 21:16:20
Postat av: emily

Hur gick första dagen på jobbet? =)Puss.

2008-01-14 @ 22:38:47
URL: http://emilyjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0