En helt ny karriär

Ibland har man flyt. Då är det bara att tacka och ta emot. Igår hade jag det. Jag åkte in till stan och på ett killevipp hade jag fått ett jobb. "Tack" sa jag och tog emot. Det var nog bara för att jag för första gången var positiv till att jobba och trodde att jag kunde få ett jobb. Se där, allting fixar sig! Så nu kan jag med gott samvete ha jullov i några dagar till för på måndag börjar jag jobba på Namnam-datanan (min alldeles egna ca.18 år gamla översättning av mitt dåvarande favorit-matställe som hade både hamburgare och rutch-kana).


Kommentarer
Postat av: Emma

Mm jag ska komma o käka! :D Till skillnad från alla andra så gillar jag ju Donken. :P Vi ses nästa vecka! Det ska bli kul! :) Pussis!

2008-01-09 @ 22:27:16
Postat av: Anonym

GRATTIS! Härligt att höra att det går om man vill. Tänkte åka till Uppsala nästa vecka. vill du hänka..?

2008-01-12 @ 23:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0