Vad ska det bli av oss?

Framtidsångest. Det ligger nog bra till på topplistan över mest använda ord just nu. Känslan av att ha ett stort frågetecken som kurrar i magen och bråkar i huvudet är vi nog många som känner igen. Helt naturligt är det också skulle jag vilja påstå. Just nu, den här tiden i livet, är den förmodligen svår att komma undan. Det är inte på något sätt någon njutbar känsla. Men det som är bra är att alla vet hur det känns och ens vänner förstår en, att man faktiskt tvingas att tänka logiskt och ibland vet vad man vill (eller tror att man vet i alla fall), och att det faktiskt är ganska spännande och skönt att inte veta vad som väntar. Allt blir liksom möjligt då.    

Kommentarer
Postat av: Jenny w

O, ja. Jag håller med 100%! Var bara tvungen att skriva det!

2008-01-21 @ 19:49:38
URL: http://www.jennywidebeck.blogg.se
Postat av: jenny

Jag behöver komma i kontakt med dig. Min mobil är 073-0445412 och mail [email protected]
Kram jenny

2008-01-22 @ 19:39:33
Postat av: ylva

ja framtidsångest har man haft så det räcker och blir över : )

2008-01-23 @ 14:58:45
Postat av: Emma

Det var droppen! Jag kollar din blogg kanske fem ggr om dagen men aldrig uppdaterad! :( Du är ju värre än jag! :P Skärpning Tove! ;) Hihi miss u bästis! :) Pussis!

2008-02-05 @ 23:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0