And it gives me satisfaction



Inte förrän man blir påmind om vad man saknat kommer man ihåg att man nånsin saknat det. Precis så var det med mig och matten:) Och vid återseendet kommer allt tillbaka. Fråga mig inte varför... men det känns SÅ bra, och rätt och (hittills i alla fall) roligt med x, y, Σ, 2!, 3³, 89 och √125. De är som gamla (och nya) vänner.

Fast kul≠lätt, ska jag säga! Kan ni därför föreställa er känslan när ett problem som varat i ca 30-40 min plötsligt löser sig och man ser lösningar med logik? Förmodligen inte. Men jag kan tala om att lycka, om än i liten skala, infinner sig!

Kommentarer
Postat av: middlesis

Det ska väl ändå stå : oj ja! "kul är skilt från lätt, o nej" betyder ju att det ÄR lätt?! :P

2008-09-11 @ 13:25:48
Postat av: emily

Har du haft induktionsföreläsningen? :P

2008-09-11 @ 22:02:21
Postat av: Tove

Mmm induktion är kul... Och det är sant, nej kan det ju inte stå! Får allt ändra:P

2008-09-12 @ 07:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0