Vill=ska

Idag är jag sådär nördigt jobbig. För det är jättekul att plugga! Att samla kunskap och lära sig nya saker om sånt man inte visste! Jag vill bara veta mer, mer, mer. Att vara allmänbildad och insatt i världen ger så himla mycket (tänker jag) :) 

Ja, jag vill läsa! Men inte nog med det... Sen vill jag skriva också. Och så rita och måla.  Och sy och spela gitarr. Och träna och baka. En vilja triggar igång en ny. Värsta jobbiga seriereaktionen! Jobbig därför att tiden rusar. Om man bara kunde stoppa den...

Helst av allt skulle jag även vilja hinna med att bara gå omkring som Amelie och göra goda gärningar och känna mig nöjd och lycklig över det. Och så en sak till... RESA!!


Vill=ska. Så måste det va!


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag har kommit fram till att vi borde ha syjunta. Det vore ju galet kul. Och brödbakardag kanske. Och så träna förstås, men det gör vi ju redan. Syjunta är jag riktigt sugen på. Så kan vi ha kafferep också, när vi har bakat. Vilka idéer!

2009-03-11 @ 17:09:56
URL: http://tookfrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0