Gul Jod!

Jul-magin är slut. För julen är som tur är fortfarande magisk. Så magisk att jag på julaftonsmorgonen förväntansfull vaknar alldeles för tidigt. Jag gissar att jag borde vara för gammal för det, många räknar nog mig till och med som vuxen. Men här visar det sig att så är inte fallet. Men som sagt så är magin borta. Inte för att det gör något. Det är så skönt att vara ledig och så otroligt kul att leka med mina kompisar:)

Julafton var precis som den alltid är. Som den ska vara, och jag var SÅ lycklig! Juldagen var inte fy skam den heller. Det hade den aldrig kunnat bli eftersom vi allihopa fick träffas igen och eftersom det är så otroligt kul att vara på Raw när det är mycket folk. Och julstämning. Jag inbillar mig alltid att alla ska ha ändrat sig när man inte setts på ett tag. Man det är bara larv. För det är precis som att vi inte varit skilda ens två dagar när vi väl träffas. Och det är jag glad för! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0