HT-07 Finito

Grattis till jullovet Tove!
Tack du!

Riktigt klar är jag ju inte om man ska vara pet-noga, men hemtentan som ska in på onsdag är så gott som färdigskriven och klar. Och idag hade jag sista tentan och sa godjul till klasskompisarna. Inte förrän man slutar börjar man känna varandra. Typans!

Resten av tiden fram till Den Stora Dagen ska jag bara jula: göra julgodis, slå in paket, städa, dricka glögg... Och om en vecka klockan nu är vi alla mitt uppe i Kalla Anka, och sen kommer Tomten:)

Min lillasyster sa att alla människor har ett problem-hål i kroppen som alltid är fullt, och jag håller med. Finns det inga "riktiga" problem så blir de små problemen större. Men det är så bra på julen för då verkar det som att det hålet är för fullt av knäck & ischoklad för att problemen ska kunna märkas, för mig i alla fall som är barnsligt galen i den;P

image100
Jag och lilla lillasyster 24 dec-05

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Tove! Jag vet inget annat sätt att nå dig på förutom här eftersom min mobil blev stulen har jag inte ditt nr längre. Hoppas du ser det här fort! Har du fått ditt tentaresultat. Jag gick in och kollade idga med hade inte fått något på mailen men på "studieresultat" står det TEN1 51,5 G, betyuder det att jag fick G? Känns omöjligt eftersom det kändes SÅ dåligt. Har du förstått? Och hur gick det för dig i så fall??? /Jenny

2007-12-27 @ 22:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0