Pigg som en mört!

Varför vaknade jag halv åtta imorse!? Okej, jag är morgonpigg, men att vakna så tidigt efter en utekväll är ganska irriterande! Fast jag vet vad det beror på. Nämligen att jag är inställd på att vakna runt halv sex. Men nu är det slut på det, för jag har fått sommarlov! :)

Det ska bli skönt att vara ledig och jag är faktiskt nöjd med mitt (föredetta) sommarjobb. Helt ok! Nu kan jag slappa och vara uppe länge på kvällarna. Ja, i alla fall i en hel helg. För nästa vecka är det Bounce summercamp. Jippie! Så det har jag att se fram emot. Precis som en hel tjock Harry Potter-bok. Värsta lyxen.

Kommentarer
Postat av: ylva

alltid lika kul när du uppdaterar. :)

2007-07-28 @ 15:58:48
Postat av: Emma

Tycker jag känner igen inlägget! ;) Pussis! PS, kul när du skrievr nytt! :P

2007-07-29 @ 21:38:40
Postat av: pylle

undrar varför jag läser din blogg tre gånger om dagen.. antar att du inte har så stor tillgång till datorer på din utflykt och inte kommer uppdatera förrän du kommer hem. fast man vet ju aldrig. miss you lilla grisen! ser fram emot filmvisningen.

2007-08-06 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0