Alla fel

Vårat första riktiga dansjobb. Och så blev allt bara skit. Det var inte meningen att vi skulle göra det, som vi sa redan innan. Och tänk så rätt vi hade!  Ett himla omkringåkande i jakt på träningssal, bortglömd musik, fel mix, en med öroninflammation, och en med feber. Bra start! Och även om vi kom fram ganska bra (mycket pga tur) hade vi kört fel ett antal gånger (fast det får man väl räkna med när JAG kör till Stockholm första gången). Alla fel dittills. Men när vi väl körde våran grej var det inte pga oss det gick åt helvete. Äckel-Tensta!! Avundsjuka idioter finns det gott om där. Jag kan ju säga att jag fick lätt hundra gånger mer fördommar igår kväll.
Bättre lycka nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi vad hände? :P Kom hit snart! Har ju tråkigt utan mina goda kamrater!

2007-09-04 @ 17:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0