Så var det det där med platser och sånt...

Jag erkänner. Det är inte ens svårt att erkänna eftersom det är så uppenbart. Jag är verkligen sämst på att hitta, vet knappt vad geografi betyder, och har ett fullkomligt oexisterande lokalsinne.

Detta låter mig mina kompisar ofta bli påmind om till på köpet. Det kan ibland vara ett himla tjat. Men... jag är minnsann inte ensam! Man kanske ska akta sig för vad man säger :P

t- Jag var nere vid sjön igår. Vattnet var jättevarmt!
s- Sjön, vaddå sjön?
t- Ja, jag bor ju vid sjön som du kanske vet...
s- Aha... Mälaren!? Men är inte det havet?


Jaja, man kan ju inte vara duktig på allt ;) Men det spelar ingen roll, ni är i alla fall bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0