29/2 på köpet

Med det nya året, 2008, får du en extra dag på köpet!!
Vilket erbjudande... det måste man ju bara utnyttja! För beroende på hur man ser det så kan man ju säga att igår var en bonus, en extra dag att leva. Och så väljer jag att se det:) Jaha, och vad skulle man då göra om någon gav en en extra dag? Kanske inte jobba sönder sig hela dagen (förmodligen såg inte chefen den här dagen som en alldeles speciell gåva). Men jag skulle defenitivt vilja komma hem efter jobbet och äta tacos, och ännu hellre; glass i stora lass! Och att singstara och dansa på raw med sina nyblivna stockholmare skulle verkligen vara ett alternativt slut på dagen. Så jag lyckades ändå fylla min bonusdag med relativt värdefulla saker.

Förresten så kom jag på att sen efteråt, när man är död, kommer man tycka att alla dagar man fick i livet var bonusdagar. Tänk på den ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0