Tittut!

Jag tänker inte säga att jag inte haft tid att skriva blogg. Det finns alltid tid att blogga, liksom det alltid finns tid att öva på spelläxan. Att inte ha tid är ingen godtagbar ursäkt har jag fått lära mig. Vill man bara så hinner man. Men man kan väl säga att jag har prioriterat annat. Dessutom kan jag väl inte direkt påstå att det har varit någon särskilt händelserik eller rolig tid i mitt liv de senaste veckorna. Jag har missat hur mycket dans som helst. Jag har jobbat mycket. Och när man inte säljer burgare så vill man ju hinna träffa de man tycker om. Och så får man ju inte glömma att äta och sova. Och när man nu väl är ledig så ska man försöka njuta av det. Hur man nu gör det bäst? Kanske helt enkelt genom att slöa, dega, slappa, softa... tråkigt jag vet, men ack så behövligt.

Sådär ja, jag hoppas att ni få (men trogna) läsare inte överger mig nu:) Det vore ju för synd.


Kommentarer
Postat av: Emily

Äntligen =)

2008-03-29 @ 20:14:45
Postat av: Emma

Ja en trogen läsare är jag definitivt! Läser din blogg typ tre gånger om dagen. :P Men det händer ungefär lika mkt här som på min egen blogg. Haha ha en bra dag! Kram från Emma

2008-04-01 @ 14:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0