Vet ni vad jag tycker om?

Vanilj, jordgubb, blåbär, kokos, päron, daim, choklad, stracciatella, strawberry cheesecake, trippel choklad, hasselnöt, cookie, mint... Smakerna är oändligt många. Och alltihop är det glass!

Ni kanske inte visste det, men jag är otroligt förtjust i glass. Glass i stora lass. Och tänk vilken tur jag har haft i livet då jag får jobba med det som är min stora passion:) Nu kanske det låter som att jag överdriver lite. Och det gör jag också. Men det allra roligaste på jobbet är när man får springa iväg till glassmaskinen. Jag älskar att forma den vita mjukglassen i perfekta cirklar och hälla på underbar varm toppping. Det är inte sällan jag står där och är jätte-avundsjuk ska jag säga er. För att inte tala om milkshaken. Det är min nya upptäckt och den är ju nästan ännu bättre...  som smält glass!

Till sist har jag ett tips som jag tycker är en allmän rättighet att känna till. Nämligen: GB big pack (oj, nu blir det gratis reklam här). Ge den några minuter i rumstemperatur och den blir gudomligt god, mjuk och krämig!

image135

Kommentarer
Postat av: emily

Jag tycker att det är lite dålig uppdatering på den här bloggen! Grr.. :P

2008-03-27 @ 13:54:37
URL: http://emilyjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0