En minst sagt lyckad kombination

image173image174

Jippie! Jag har fått en alldeles egen gitarr. KAN du spela gitarr? frågar alla. Vad svarar man på det? Inte tycker jag att kunna ta några ackord är att kunna spela. Fast undrar som flundran var gränsen egentligen går. Nu ska jag i alla fall spela som bara den.

Håkan Hellström och Kent. Jag upptäckte att nästan alla låtar jag spelar (försöker spela) är gjorda av dessa herrar. Detta visar antagligen på att jag 1: verkligen diggar dem, och 2: borde leta lite bättre efter något annat att öva på också:)

Men som sagt, jag är ett fan av både Kentan och Håkan-Kråkan, så ni kan ju gissa vad jag tycker om deras gemensamma konsert på Strömsholmen i sommar. LOVELY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0