I'll be there for you

image170

På samma sätt som jag konsumerar mörk choklad konsumerar jag Vänner-avsnitt. Det är någonting man unnar sig en liten bit av efter maten. Bara när man verkligen känner sig värd det, eller absolut måste muntras upp, kan det bli 2, 3 ja till och med 4 avsnitt i rad. På så vis har det tagit några månader att komma igenom hela boxen. Men nu är alla avsnitt genom-tittade, vilket inte gör något då det bara är att börja om på nytt igen!

Jag blir lite avundsjuk på de lyckostarna. Ett sånt där komis-gäng borde alla ha! Jag menar absolut inte att jag vill byta ut mina vänner mot Joey, Phoebe, Rachel och co. Det är bara det att det finns ett litet fel med mina vänner; de är så sällan där jag är. I min värld, där det är jag som bestämmer, bor vi allihopa i samma hus och kan leka varje dag.

Kommentarer
Postat av: ylva

Jag vill också leka varje dag =)

2008-05-17 @ 19:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0