Världens bästa helg

Det sa ialla fall Amanda och passade därför på att fylla år både fredag och lördag. Smart drag, för jag håller med om att det inte var många fel på helgen som nu tyvärr snart är slut. Fast åh nej, tänk om jag har gjort ett misstag. Det är ju jätte-härligt i Stockholm ju! Tänk om jag vill bo där. Okej, tilläggas bör att det var folkfest och sommar vilket inte direkt gör stämningen sämre. Men ändå...
image162
Efter en trevlig fredagkväll kom en ännu trevligare lördag innehållande pizza-picknick på Gärdet, folkvimmel, musikdunk och inte minst mys i Humlegården. Alla dessa trevligheter skedde dessutom i strålande sol. Såna dagar säger man inte nejtack till direkt.


Kommentarer
Postat av: Maja

Tove man får inte dricka alkohol på allmän plats. Det är FÖRBJUDET! Tänk om jag säger till mamma..

2008-05-12 @ 19:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0