Ta mig till dans!!

Oj vad det känns! Känns... och hela min kropp skriker efter det. DANSA DANSA!!! Vill leka dans, andas dans, leva dans men framför allt träna dans. Det är en liten bit som saknas för att jag ska känna mig fulländad och nöjd: D-A-N-C-E...

Detta är i högsta grad märkbart. Går igång på lite fåniga friskis&svettis-hopp-och-klapp. Männsikor som rör sig likadant samtidigt till musik. Vad är det som är så speciellt med det? Dock är nån tramsjympa inte på långa vägar tillräckligt för att stilla mina behov. I need some more.

Som tur är kommer denna helg som en räddande ängel. 4 dagars intensiv dans=) Go EM! Det ska nog, om inte bota mig, i alla fall lindra tillfälligt.


Mera Tove på trägolv tack!

Kommentarer
Postat av: julia

whiplash på trägolv och hög dunkande musik och hejande publik om tre dagar!

2008-10-07 @ 15:03:40
Postat av: Maja

AAAAAAAAHH! Adrenalin.. BompBomp, jaaaaaaaaa

2008-10-07 @ 16:42:46
URL: http://majalindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0